ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

четверг, 2 марта 2017 г.

МАНІФЕСТ ВІЛЬНОЇ ЛЮДИНИ


     
Я – вільна людина і немає для мене нічого важливіше за свободу. Відстоюю свою свободу та не зазіхаю на свободу інших. Я живу на своїй Землі, що взяв у користування у нащадків.

Живу чесно перед собою та людьми. Не краду, не беру хабарів, не використовую насильство у будь який формі для досягнення свого приватного інтересу або утиску прав інших. І нема таких грошей, щоб було по інакшому. Бороню свою Країну на своєму місці та готов у будь який час захищати її зі зброєю у руках та допомагати тим, хто захищає її зараз на фронті. Готов домовлятися з опонентами заради спільної мети, але з ворогом лише про умови його капітуляції. Я люблю Україну, бо немає в мене іншої землі.
Підписую цей маніфест відкрито та свідомо, розуміючи, що все сказане мною вище є чиста правда. Слава Україні. Героям слава!

Комментариев нет:

Отправить комментарий