ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

вторник, 14 марта 2017 г.

СИСТЕМНА БРЕХНЯ ЯК СПОСІБ ПОГРАБУВАННЯ

ТЕЗИ НАЙНЯТИХ ОБРІЗАНИМИ ПОЛІТМЕЙКЕРІВ

 Українці безумовно в усьому надзвичайно талановиті. Навіть в корупції. І саме в ній ми випередили увесь Світ!
   То що ж заклали політичні аферисти в механізми нашого з вами обдурення і пограбування?
     
   Брехня №1. Українці бідні.
   Насправді Україна займає шосте місце в світі по запасам неподільного національного багатства в натуральних показниках на душу населення. За різними оцінками на кожного Українця припадає біля $700 000 природних багатств і публічного майна. Зараз все це багатство використовується олігархами і посадовцями - казнокрадами для власного збагачення, а його власник – народ є «не в долі». А тепер порахуємо. Якщо кожному з нас виплачувати тільки 1% на рік суспільної ренти з ідеальної частки суспільного майна, то це складе близько $7000 на рік, або $580 на місяць, що по кусу 27 грн/$ складе 15660 грн на місяць! Саме такі суми повинні щомісячно сплачуватись вам і кожному члену вашої родини при 1% суспільної ренти на рік, але цей відсоток має збільшуватись! У цьому випадку нам не потрібний пенсійний фонд, пільги і субсидії і головне, державі зовсім не потрібні податки, бо з такої суми ми вже самі можемо сплачувати все, що відноситься до сфери суспільного споживання. Не буде податків - буде розвиватися бізнес. Зникне відкладений попит, бо в Україні нарешті з’являться заможні і платоспроможні повноправні співвласники своєї країни.

   Брехня №2. В Україні прийнята найкраща в Світі Конституція але відсутні механізми її виконання.
   Насправді наша Конституція є законом прямої дії і у повній мірі відповідає інтересам народу України, який є джерелом влади, вона також гарантує в нашій країні верховенство права. Тобто визнані Україною міжнародні правові акти мають вищу юридичну силу ніж прийняті Верховною Радою України кодекси і закони. На одному правовому рівні з Конституцією України знаходяться Статути територіальних громад публічного права. Це є малі Конституції територіальних громад. Саме в цих Статутах ми, жителі територіальних громад, маємо визначати мету громади і механізми її досягнення, контрольні показники за якими ми маємо оцінювати діяльність посадовців і депутатів, а також відповідальність посадовців за досягнуті ними результати згідно контрольних показників. Саме тому політики і посадовці усіх рівнів чинять супротив створенню і підписанню жителями територіальних громад своїх Статутів, або створюють і узаконюють свої, вигідні тільки їм редакції.

   Брехня №3. В Україні з давніх віків існують територіальні громади.
   Насправді, поки жителі територіальних громад не створили (заснували) юридичну особу – Територіальну громаду публічного права, у статусі суб’єкта права, вони є безправною спільнотою людей (біомасою), що проживає на певній території і повністю відсторонена від свого неподільного національного багатства і публічного майна.

   Брехня №4. Політичні партії змагаються між собою за право пропонувати і реалізовувати свій варіант кращого шляху в напрямку досягнення процвітання народу.
   Насправді лідери усіх політичних сил сповідують і реалізують тільки виключно свої егоїстичні пріоритети, а члени політичних партій - групові пріоритети. Тобто усі вони борються за право бути біля «бюджетного корита», а на інтереси виборців (гуманний пріоритет) їм глибоко начхати. Саме тому політичні лідери реалізують корупційні схеми, а рядових партійців вони часто використовують «в темну», як «корисних ідіотів».

   Брехня №5. Виборці можуть впливати на своїх обранців тільки в момент виборів.
   Насправді жителі територіальних громад мають право ввести в свої Статути норму про постійне вимірювання контрольних показників оцінки діяльності депутатів і посадовців усіх рівнів – динаміку зміни середньої тривалості і якості життя жителів своєї територіальної громади. І в разі спостерігання негативної динаміки цих показників негайно проводити безкомпромісну люстрацію і перевибори, що забезпечить позитивний відбір кращих управлінців.

   Брехня №6. Депутати мають писати закони.
   Депутати повинні тільки голосувати за законопроекти згідно свого гуманістичного пріоритету (роблю добро людям). Законодавча ж ініціатива завжди повинна виходити з експертного середовища, тобто від науковців, соціологів, філософів, професіоналів з різних сфер нашого буття. Експертом може бути тільки той, хто безпомилково може відрізнити причини від наслідків. Експерт, як і сапер помиляється тільки один раз, потім експерт перестає бути експертом, а сапер сапером. Депутат же, який виступає в ролі експерта, може безвідповідально і безкінечно довго робити досліди над суспільством.
Цей список нав'язаної нам брехні можна ще продовжувати, але якщо ми подолаємо хоча б ці шість пунктів то він значно скоротиться.


Опублікував: Дмитро Скобліков
http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com/    СІЧЕСЛАВ ІНФО

ДМГО «ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ» функціонує виключно за ініціативою представників організаціїі не фінансується політичними партіями і олігархічними структурамиНебайдужі громадяниможуть підвищити результативність нашої роботи по формуванню ТЕРИТОРІАЛЬНИХГРОМАД міста Дніпра – допомагаючи друкувати поліграфічні матеріалиабо переказуючиблагодійні кошти на особисту карту Приват банку відкриту на імя керівника організаціїСкоблікова Дмитра Володимировича: № 4149 4978 6457 2757, призначення платежу:благодійні внески на статутну діяльність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий