ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

понедельник, 12 сентября 2016 г.

ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ ЯК ЮРИДИЧНІ ОСОБИ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА: ПАНАЦЕЯ ЧИ МІФ?

РЕВОЛЮЦІЯ, ЧИ ЯК ДОКОРІННО ЗМІНИТИ СИСТЕМУ ВЛАДИ В УКРАЇНІ


 Територіальні громади - об'єднані територіальні громади, територіальні громади так званих "суверенів" - що це? Сепаратизм у вигляді федералізації, омана, маніпуляція? Чи, можливо, панацея?
   Останнім часом з усіх боків чути про територіальні громади, одні утворюють "корінних народів" так звані "суверени", другі - територіальні громади українського народу, режим цинічних бариг Порошенка-Гройсмана - децентралізовані об'єднані "територіальні громади". Можна багато про це сперечатися, але що ж насправді вилікує державу?
   З медведчуковськими "суверенами", територіальними громадами корінного народу, наче все зрозуміло: чемодан, вокзал, Якутія. Якраз там і утискаються права корінних народів. Ми українці; лемки, долиняни, бойки, гуцули, покутяни, ополяни, подоляни, волиняни, батюки, холмщаки, підгіряни, підляшуки, пінчуки, поліщуки, литвини, польовики, черкаси, переяславці, полтавці, кирдани, севрюки, слобожанці, степовики та інші етнолокальні групи зі своєю етнічною самосвідомістю, з певними культурно-побутовими особливостями, давно переросли в НАЦІЮ. Націю українців, яка має свою "українську державу", на жаль, лише теоретично.
   Що ж тоді пропонує режим "цинічних бариг" зі своєю децентралізацією? Утворення так званих "об'єднаних територіальних громад", які не є суб'єктом правовідносин. Як можна об'єднати територіальні громади, які поки не утворили?
   Закон України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" №157-VIII від 5 лютого 2015 р. є таким, що не відповідає Конституції України, Декларації прав людини, Європейській хартії місцевого самоврядування, іншим нормативно-правовим актам та інтересам народу України, беручи до уваги нижчевикладене. Згідно зі ст. 2, п.2 Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" (далі Закон) №157-15 від 05.02.2015 р. добровільне об'єднання здійснюється з дотриманням:
1) конституційності та законності;
2) добровільності;
3) економічної ефективності;
4) державної підтримки;
5) повсюдності місцевого самоврядування;
6) прозорості та відкритості;
7) відповідальності.
   Втім, сам Закон не передбачає реалізацію цих принципів належним чином. Тож висновки напрошуються самі: нас в чергове хочуть обікрасти, на цей раз остаточно, до нитки.
   За 25 років незалежності в Україні відбулось декілька масштабних майданів. Чому - майдани, а не революції? Та тому, що революція - це докорінна зміна системи і не важливо яким методом, а цього не відбулось ні разу, знову і знову мінялись обличчя, а система залишалась та ж сама.
   Так може вже час зробити революцію, а саме докорінно змінити систему влади в Україні?
   Час, і для цього нам потрібно всього-на-всього виконати свій конституційний обов'язок, а саме привести державу до конституційного ладу. Саме Конституція дає нам право змінити систему, саме Конституція дає нам законні права побудувати свою національну державу і саме нехтуючи Конституцією утворився режим внутрішньої окупації, що узурпував владу.
   Сказати легко, а от зробити не так вже і просто. Війна на Донбасі, крики "не на часі, Путін нападе", внутрішньо-окупаційна система чинить спротив, запускає проект під назвою децентралізація "об'єднані територіальні громади", агент Кремля Медведчук запускає громади так званих "суверенів". І все це знову задля відведення уваги від головного, задля введення народу в оману і мета цього дійства одна - не допустити революції, тобто докорінної зміни системи.
   Що нам каже Конституція України та Цивільний кодекс України:
   Стаття 142 Конституції України. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
   Згідно зі ст. 327 Цивільного Кодексу, в комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.
   Згідно зі ст. 316, Цивільного кодексу України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону. Згідно зі ст. 317, власникові належать права володіння, користування та розпорядження своїм майном. Згідно зі ст. 2, ч. 2 учасником цивільних правовідносин є територіальна громада.
   Згідно зі ст. №169 Цивільного кодексу, територіальні громади… можуть створювати юридичні особи публічного права (комунальні підприємства, навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом; можуть створювати юридичні особи приватного права (підприємницькі товариства тощо), брати участь в їх діяльності на загальних підставах, якщо інше не встановлено законом.
   Згідно зі ст. 80 Цивільного кодексу, юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.
   Тому після прийняття Конституції України, в 1996 році, згідно з 142 статтею усе рухоме та нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, земля, природні ресурси мали бути передані територіальним громадам. Держава мала брати участь у формуванні доходів місцевого самоврядування, фінансово підтримувати місцеве самоврядування. Аналогічно, за Земельним кодексом і Лісовим кодексом, громади мала стати публічним власником комунального майна, лісів, землі, надр тощо, створивши ЮРИДИЧНІ ОСОБИ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА.
   Проте, починаючи з 1996 року, ані Верховна Рада, ані жодна партія не збиралась встановити конституційний лад та виконати вимоги Конституції. Мало того, вони пішли на прямий злочин, утворивши органи місцевого самоврядування в неконституційний спосіб, тим самим втративши право правонаступництва. Вони ніхто, купка злодіїв обставившись силовими структурами, які по суті є незаконними збройними формуваннями, кишеньковою прокуратурою та ручними судами і під їх прикриттям грабують державу.
   Згідно ст. 140 Конституції України, місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
   Згідно ст. 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад …
   Згідно ст. 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності…
   Згідно зі ст. 80 Земельного кодексу України територіальні громади реалізують своє право власності на землю безпосередньо або через органи місцевого самоврядування.
   Згідно зі ст. 9 Лісового кодексу України, право комунальної власності на ліси реалізується територіальними громадами безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування.
   У відповідності зі ст. 327 Цивільного кодексу у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, які належать територіальній громаді; управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальні громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.
   Згідно зі ст. 117 Земельного кодексу України, передача земельних ділянок з комунальної власності у державну здійснюється за рішенням відповідних органів місцевого самоврядування.
   То чому ж таки саме конституційні територіальні громади мають бути створені? Чому саме вони мають набути статусу юридичної особи публічного права?
   Згідно зі ст. 316 Цивільного кодексу України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону. Згідно зі ст. 317, власникові належать права володіння, користування та розпорядження своїм майном. Згідно зі ст. 2, ч. 2 учасником цивільних правовідносин є територіальна громада.
   Згідно зі ст. №169 Цивільного кодексу України, територіальні громади… можуть створювати юридичні особи публічного права (комунальні підприємства, навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом; можуть створювати юридичні особи приватного права (підприємницькі товариства тощо), брати участь в їх діяльності на загальних підставах, якщо інше не встановлено законом.
   Згідно зі ст. 80 Цивільного кодексу України, юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.
   Органи місцевого самоврядування наділені правом лише УПРАВЛЯТИ майном, яке належить територіальним громадам. Не можуть володіти майном, не можуть роздавати це майно наліво та направо під виглядом приватизації, не мають права вчиняти юридичні дії з майном, яке є власністю громад.
   Режим внутрішньої окупації на чолі з "цинічним кандітєром", баригою Порошенком, вже розуміє, що їм настав кінець, питання часу, а точніше терпимості нас, українців. Режим бариг грабує так, ніби в останній раз. Втім, так і є. Дамо їм і далі грабувати? Як довго будемо терпіти? Чи таки повстанемо, візьмемо в свої руки те, що по праву належить нам, українцям?
Повстань, Україно! Повстань заради наведення конституційного ладу!
Андрій Гоца
  
ДМГО «ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ» функціонує виключно за ініціативою представників організації і не фінансується політичними партіями і олігархічними структурами. Небайдужі громадяни можуть підвищити результативність нашої роботи по формуванню ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ міста Дніпра – допомагаючи друкувати поліграфічні матеріали, або переказуючи благодійні кошти на особисту карту Приват банку відкриту на ім’я керівника організації Скоблікова Дмитра  Володимировича: № 4149 4978 6457 2757, призначення платежу: благодійні внески на статутну діяльність.

Дякуємо за матеріальну підтримку нашої роботи!

http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com/                    СІЧЕСЛАВ ІНФО

Комментариев нет:

Отправить комментарий