ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

четверг, 18 августа 2016 г.

В майбуття без сміття! Як впровадити таку доктрину?

     
        Нагальні питання кожної територіальної громади - це благоустрій території місця проживання. І найвагоміша частина цього благоустрою - це боротьба зі сміттям.
         Виникає питання, чому комунальні служби не справляються зі своєю роботою. 

 Роздивимося це на прикладі м.Херсона. Не будемо, навіть роздивлятись, ХТО очолює ці комунальні заклади. На утримання таких закладів витрачаються немаленькі кошти з нашого бюджету.
           Крім того, посадовці міста взяли собі за правило вимагати з членів територіальної громади кошти за вивезення ТПВ окремо, щоб вони сплачували якимось сумнівним підприємствам, яких неможливо контролювати, бо ніхто не має права втручатись в їх діяльність. 
             Тобто, посадовцям вигідно запускати на нашу територію приватників, бо ці ТОВ діляться своїми здобутками з посадовцями. А посадовці разом з поліцаями ходять по будівлях та примушують укладати договори з "постачальниками послуг".
      Врешті решт, у громади увірвався терпець, і ми звертаємося до міського голови, секретаря міської ради, голів постійних депутатських комісій з наступними пропозиціями.

ОРГАН  САМООРГАНІЗАЦІЇ  НАСЕЛЕННЯ  №11
"Забалка"
м. Херсон,
73027,  м. Херсон,                  
  e-mail                       schoolrg@ukr.net                  тел.  0552 469568
Вих.№ 29 від «18»  серпня   2016 року
Херсонському міському голові
В.В.Миколаєнко

З В Е Р Н Е Н Н Я
           Жителі мікрорайону Забалка в особі ОСН №11 «Забалка» звертаються до Вас з проханням РОЗГЛЯНУТИ ПИТАННЯ про розробку та втілення комплексного проекту благоустрою території м.Херсона шляхом збільшення бюджетних коштів, що направляються на благоустрій території міста, а саме – на прибирання та вивезення сміття.
Таке збільшення видатків бюджету на благоустрій території  визначає   припинення поборів з населення міста, що впроваджено в м.Херсоні.
Члени територіальної громади м.Херсона вже сплачують до бюджету чималеньку кількість коштів, що закладені у вартість кожного товару чи послуги. Ці кошти мають слугувати більш якісному їх використанню  на користь громаді, яка потерпає від неякісного надання послуг з благоустрою території.
Додаткове отримання коштів з населення на прибирання та вивезення сміття сумнівними надавачами послуг, такими, наприклад, як ТОВ «Херсонавтокомунсервіс», є неприпустимою дією, в якій присутні ознаки корупції.
Невистачання коштів бюджету на благоустрій території м.Херсона в частині прибирання та вивезення сміття, можна компенсувати зменшенням штатного розкладу   виконавчих органів міста та видатків бюджету на їх утримання.
Територіальній громаді  міста немає сенсу в цю скрутну годину утримувати чисельну армію непридатних до виконання своїх службових обов’язків посадовців.
Додаток: порівняльна таблиця витрат на утримання апаратів виконавчих комітетів м.Херсона за перші півріччя 2014, 2015, 2016 років.

З повагою та сподіванням на плідну співпрацю
Голова ОСН №11 Забалка                           Л.В.Щепьоткіна

Информація щодо кількості штатних одиниць виконавчого комітету Херсонської міської ради
та суми видатків на їх утримання.
Інформація щодо кількості штатних одиниць виконкомів районних в м.Херсоні рад та суми видатків на їх утримання
Найменування установи
Штатна чисельність
Сума видатків з бюджету (грн)
Станом на 01.07.14
Станом на 01.07.15
Станом на 01.07.16
Станом на 01.07.2014
Станом на 01.07.2015
Станом на 01.07.2016
1
Управління освіти
27
27
27
828335
1292706
1241137
2
Виконавчий комітет Херсонської міської ради
178
173
220
3374584
4389828
6147850

У тому числі відділ з реєстрації фізичних осіб Херсонської міської ради


7


100743
3
Управління молоді та спорту
10
10
10
323741
340011
342701
4
Управління охорони здоров’я ХМР
9
9
9
169099
248467
271391
5
Управління споживчого ринку
15
11
11
263222
303278
389605
6
Департамент ЖКГ
50
46
46
1393240
1684010
1822650
7
Управління транспортної дорожньої структури і зв’язку ХМР
12
15
15
227058
361325
488405
8
Управління соціальної політики ХМР
24
23
21
574386
899654
1023095
9
Управління культури ХМР
6
6
6
114615
166222
166212
10
Департамент містобудування та землекористування ХМР
35
37
38
608588
846130
1156138
11
Управління комунальної власності ХМР
20
18
18
373497
428245
563100
12
Управління капітального будівництва
9
9
9
58971
88374
299913
13
Управління естетики та зовнішньої реклами
4
6
6
91238
154416
207432
14
Департамент бюджету і фінансів ХМР
44
39
39
767461
1038157
1243283
15
Управління обліку, розподілу та приватизації майна ХМР
-
9
8

306489
234567
16
Відділ з питань цивільного захисту населення ХМР
-
10
9

242172
305499
17
Управління з питань НС та ЦЗН
22
-
-
333018


18
Управління з питань державного архітектурно – будівельного контролю
-
-
9


156049
19
Інспекція з контролю за благоустроєм та санітарним станом міста ХМР
-
7
7

215767
238974








20
Дніпровський райвиконком
47,5
49,5
49,5
1108488,55
1226808,07
14443401,37








21
Корабельний райвиконком
51
53
53
867732,19
976685,91
1296422,61








22
Суворовський райвиконком
87,5
89,5
99,5
1264000
1368600
1489000

Територіальний центр соціального обслуговування
41,5
41,5
42,5
684600
693100
819600

Управління праці та соціального захисту населення



772500
919600
1384600

Підсумки
651
647
717
12741273,74
16677324,98
33627567,98

Ну, а тепер будемо чекати результатів такої діяльності. Чм вплинуть на рішення депутатів наші звернення? 
Сесія відбудеться 31 серпня.  Про решту цікавих подій розповім надалі. 
                                                                                       Лариса Щепьоткіна
         



Комментариев нет:

Отправить комментарий