ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

суббота, 6 августа 2016 г.

Газ України. Цікавий погляд на ЖКГ.

         



Днями я отримала відразу два рекомендованих листа від постачальників природного газу, що діють на Херсонщині.



Цими листами вони пропонують мені, як споживачу природного газу,  скласти  угоду про розподіл природного газу на умовах Типового договору, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р., що є однаковим для всіх споживачів України.
Не буду говорити про всіх споживачів, скажу про себе.
Сектор НКРЕКП у Херсонській області розглянуло Ваш лист від 04.02.2016 № 3 та в межах своєї компетенції повідомляє.
Стаття 4 Кодексу України Про надра визначено власність на надра.
Надра є виключною власністю Українського народу і надаються тільки у користування. Угоди або дії, які в прямій або прихованій формі порушують право власності Українського народу на надра, є недійсними. Український народ здійснює право власності на надра через Верховну Раду України, Верховну Раду Автономної Республіки Крим і місцеві ради.

Відповідно до діючого законодавства я, як частка Українського народу, володію надрами  та відповідно до цього користуюсь необхідними мені речовинами, видобутими з надр.
Мені на тих же самих підставах належать всі підприємства, свердловини, мережі, тощо, які постачають ресурси, необхідні мені для забезпечення моєї ефективної життєдіяльності.
Я нікому не доручала здійснювати від мого імені розпорядження належним мені майном, в тому числі і надрами та іншими ресурсами, що належать мені і знаходяться як на території моєї держави, так і по за її межами. .
Напередодні 25 – річчя події, що сталась 24 серпня 1991 року з проголошення невідомими мені особами від мого імені Акту незалежності України, вважаю за необхідне провести експертизу діяльності тих осіб, що взяли на себе зобов’язання керувати Україною, її територією, ресурсами та народом, що проживає на її території.
Для проведення експертизи вважаю за необхідне оприлюднення звітів органів державної влади про таке:
1.    Кількість людей, що проживали в межах України станом на 24.08.1991 року.
2.    Загальна вартість спільного сумісного майна (державного, народного, тощо), що знаходилось на території України станом на 24.08.1991 року та за її межами.
3.    Загальна кількість запасів дорогоцінних металів та валютних цінностей, що знаходилось у власності УРСР станом на 24.08.1991 року.
4.    Загальна кількість природного газу, здобутого з копалин, що знаходяться у власності Українського народу за період з 24.08.1991р по 01.08.2016 року
5.    Загальна кількість природного газу, спожитого населенням України за період з 24.08.1991 року по 01.08.2016 року.
6.    Детальний перелік відповідальних осіб, призначений Верховною Радою для управління спільною сумісною власністю Українського народу та підсумки діяльності кожного з них за період з 24.08.1991 року до 01.08.2016 року


Після оприлюднення зазначених відомостей я прийму рішення щодо подальшого управління своєю часткою спільної сумісної власності.
Лариса Щепьоткіна.


            

1 комментарий: