ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

среда, 13 июля 2016 г.

Громадо! Гайда до роботи!

   

Я можу підвести підсумки роботи виконавчих комітетів місцевих рад м.Херсона за останні два з половиною роки з точки зору штатного розкладу та видатків на утримання цих органів місцевого самоврядування.


Хочу нагадати, що органи місцевого самоврядування в Херсоні (як і по всій Україні),   утворені не відповідно до Конституції України, де проголошено, що 

"Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції."
                                                             а виникли невідомо звідки самі по собі. 

         Бо не було установчих зборів уповноважених осіб територіальної громади, що мали б прийняти протокольне рішення про УТВОРЕННЯ органів місцевого самоврядування, затвердити СТАТУТ утворених органів, яким би визначили ПОРЯДОК роботи цих органів, механізми фінансування та контролю діяльності, порядок призначення на посади та ротації посадовців тощо. 
             Отже в Херсоні панує безладдя та безвладдя, що дозволяє усім бажаючим, наближеним до "органів" шматувати ласий пиріг місцевого бюджету та ресурсів, що поки що залишились у місті. 
               Ось дивіться:

Информація щодо кількості штатних одиниць виконавчого комітету Херсонської міської ради та суми видатків на їх утримання.
Інформація щодо кількості штатних одиниць виконавчих комітетів районних в м.Херсоні рад та суми видатків на їх утримання
Найменування установи
Штатна чисельність
Сума видатків з бюджету (грн)
Станом на 01.07.2014
Станом на 01.07.2015
Станом на 01.07.2016
Станом на 01.07.2014
Станом на 01.07.2015
Станом на 01.07.2016
1
Управління освіти
27
27
27
828335
1292706
1241137
2
Виконавчий комітет Херсонської міської ради
178
173
220
3374584
4389828
6147850

У тому числі відділ з реєстрації фізичних осіб Херсонської міської ради


7


100743
3
Управління молоді та спорту
10
10
10
323741
340011
342701
4
Управління охорони здоров’я ХМР
9
9
9
169099
248467
271391
5
Управління споживчого ринку
15
11
11
263222
303278
389605
6
Департамент ЖКГ
50
46
46
1393240
1684010
1822650
7
Управління транспортної дорожньої структури і зв’язку ХМР
12
15
15
227058
361325
488405
8
Управління соціальної політики ХМР
24
23
21
574386
899654
1023095
9
Управління культури ХМР
6
6
6
114615
166222
166212
10
Департамент містобудування та землекористування ХМР
35
37
38
608588
846130
1156138
11
Управління комунальної власності ХМР
20
18
18
373497
428245
563100
12
Управління капітального будівництва
9
9
9
58971
88374
299913
13
Управління естетики та зовнішньої реклами
4
6
6
91238
154416
207432
14
Департамент бюджету і фінансів ХМР
44
39
39
767461
1038157
1243283
15
Управління обліку, розподілу та приватизації майна ХМР
-
9
8

306489
234567
16
Відділ з питань цивільного захисту населення ХМР
-
10
9

242172
305499
17
Управління з питань НС та ЦЗН
22
-
-
333018


18
Управління з питань державного архітектурно – будівельного контролю
-
-
9


156049
19
Інспекція з контролю за благоустроєм та санітарним станом міста ХМР
-
7
7

215767
238974








20
Дніпровський райвиконком
47,5
49,5
49,5
1108488,55
1226808,07
14443401,37








21
Корабельний райвиконком
51
53
53
867732,19
976685,91
1296422,61








22
Суворовський райвиконком
87,5
89,5
99,5
1264000
1368600
1489000

Територіальний центр соціального обслуговування
41,5
41,5
42,5
684600
693100
819600

Управління праці та соціального захисту населення



772500
919600
1384600

Підсумки
651
647
717
12741273,74
16677324,98
33627567,98

      За час "люстрації", що розпочалася в 2013 році, активісти рішучих дій зменшили штатний розклад посадовців аж на 4 одиниці, що не завадило їм збільшити видатки на зарплатню  посадовцям  в 1 - ому півріччі 2015 року майже на 4 млн гривень. 
        Незважаючи на пресінг, як то кажуть, по всьому полю, новій владі не вдалося задовольнити свої потреби, грабуючи бюджет, в 2015 році, до виборів. 
        І дійсно, отримавши від "виборців" менше 30 відсотків голосів на виборах у жовтні 2015 року, нові депутати на дурняка отримали можливість краяти ресурси всієї територіальної громади, та дячити своїм "дружбанам" завдяки яким вони посіли теплі місця. 
          Хочу зауважити, що статус ВИБОРЦЯ в конституційному полі України НЕ ІСНУЄ
          Значить, його "голосування" ніяк не впливає на визначення КЕРІВНИКІВ, що мають право здійснювати керівництво як територіальною громадою, так ї її ресурсами.  
          Здійснювати владні повноваження в України має НАРОД, що складається з ЛЮДЕЙ, ГРОМАДЯН, ЖИТЕЛІВ
          Крім всього іншого, Конституція України проголошує верховенство права на всій її території
         Отож, партійні висуванці, що посіли зараз місця у місцевих радах, не мають ані по за - кону, ані по праву здійснювати будь які дії по розпорядженню майном, ресурсами тощо територіальної громади, тим паче встановлювати свої правила знищення спільної сумісної власності. 
         Дивіться, що наробили "обрані" за півроку свого панування над нами:
штатний розклад виконкомів збільшився аж на 70 одиниць (треба ж розплачуватись за зраду громади), а видатки з бюджету на їх утримання збільшилися вдвічі, це не рахуючи інші можливості дерибану.... 

Що нам - громаді - в цьому випадку робити?

         Терміново збиратися, підписувати договір і приймати рішення колом, як здійснювати СВОЮ ВЛАДУ БЕЗПОСЕРЕДНЬО

ДОГОВІР
територіальної громади
міста Херсон
Міжнародна суверенна владна неурядова
організаційно-правова форма самозабезпечення,
самоорганізації, самозахисту,
безпосереднього самоврядування
та прямого народовладдя людей – жителів
міста Херсон
м. Херсон 2016

Ми, люди, та уповноважені відповідних спільнот людей (ОСН,  ОСББ тощо) – жителі міста Херсон
-      усвідомлюючи відповідальність за майбутнє наших дітей і онуків та майбутнє усього міста,
-      розуміючи необхідність в занятті активної життєвої, громадської і громадянської позиції,
-      маючи на меті створити міцне суспільство, затвердити верховенство права, забезпечити внутрішній спокій і безпеку, створити усі умови для загального благополуччя і процвітання, а також забезпечити реалізацію прав і свобод людини і громадянина для нас, наших дітей і онуків сьогодні та наших нащадків в майбутньому,

приймаємо і затверджуємо цей
Договір територіальної громади міста Херсон.

Стаття 1. Визначення термінів
Територіальна громада – жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр;
адміністративно-територіальна одиниця – область, район, місто, район у місті, селище, село;
загальні збори – зібрання всіх чи частини жителів села (сіл), селища, міста для вирішення питань місцевого значення;
право комунальної власності – право територіальної громади володіти, користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування;
підписант Договору – людина (уповноважена особа від ОСН,  ОСББ тощо), яка стала стороною Договору шляхом його безпосереднього підписання;
учасник Договору – людина (уповноважена особа від ОСН,  ОСББ тощо), яка стала стороною Договору шляхом укладання договору про приєднання.

Стаття 2. Правова основа Договору
Правовою  основою  Договору  є:
·     Загальна декларація прав людини;
·     Міжнародний пакт про економічні, соціальні і культурні права;
·     Міжнародний пакт про громадянські і політичні права;
·     Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод;
·     Конвенція про права дитини;
·     Конституція України – Основний Закон України;
·     Закон України № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»;
·     Закон України    «Про органи самоорганізації населення»    № 2625-III від 11.07.2001р
·     інші нормативно-правові акти у частині затвердження прав і свобод людини, прав народів, захисту міжнародної, некомерційної, інвестиційної діяльності;
·     звичаєве право та традиції територіальної громади міста Херсон;

Стаття 3. Правовий статус Договору і сторін Договору
Цей Договір – міжнародна суверенна владна неурядова організаційно-правова форма самозабезпечення, самоорганізації, самозахисту, безпосереднього самоврядування та прямого народовладдя людей – жителів міста Херсон.
Сторонами цього Договору є люди – жителі міста Херсон та уповноважені ними особи від ОСН, ОСББ тощо.

Стаття 4. Мета Договору
Метою Договору є:
·       реалізація і затвердження волі, прав і свобод людини, забезпечення правової основи безпосереднього самоврядування та прямого народовладдя людей – жителів міста Херсон;
·       захист, збереження і затвердження сімейних, родових, міжродових, народних, загальнолюдських цінностей, звичаїв, покону та традицій людей – жителів міста Херсон;
·       створення екстериторіального простору для укладання внутрішніх договорів між сторонами цього Договору з метою ведення екстериторіальної діяльності.

Стаття 5. Предмет Договору
1.      Кожна людина, де б вона не перебувала, має право на визнання її правосуб'єктності.
2.      Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
3.      Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
4.      Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
5.      Держава відповідає перед людиною за свою діяльність.
6.      В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
7.      Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
8.      Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії (збори, конференції тощо).
9.      Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
10.   Первинним суб'єктом місцевого самоврядування у місті Херсон, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада міста Херсон.
11.   Місцеве самоврядування в місті Херсон – це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
12.   Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальної громади міста Херсон.
13.   Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою міста Херсон як безпосередньо, так і через міську раду та її виконавчі органи.
14.   Люди реалізують своє право на участь у місцевому самоврядуванні за належністю до відповідних територіальних громад.
15.   Територіальна громада міста Херсон безпосередньо або через утворені нею органи місцевого самоврядування управляє майном, що є в комунальній власності; затверджує програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролює їх виконання; затверджує бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролює їх виконання; встановлює місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечує проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворює, реорганізовує та ліквідовує комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснює контроль за їх діяльністю; вирішує інші питання місцевого значення.
16.   Кожна людина, сім’я, рід та їх договірні організаційно-правові форми існування мають невід’ємне право на створення систем самозабезпечення, самоврядування та самозахисту.

Стаття 6. Ведучі справи Договору
Ведучими справи Договору є Уповноважені у справах територіальної громади, що діють від імені та в інтересах усіх чи частини сторін цього Договору за відповідними внутрішніми договорами.

Стаття 7. Права і відповідальність сторін Договору
Сторони цього Договору мають і користуються усіма правами відповідно до свого правового статусу та укладених ними договорів.
Сторони цього Договору несуть персональну відповідальність за свої дії або бездіяльність щодо невиконання взятих на себе зобов’язань та порушення прав і свобод сторін цього Договору.

Стаття 8. Приєднання та вихід з Договору
Приєднання до цього Договору здійснюється шляхом укладання відповідного договору про приєднання до цього Договору з Уповноваженим у справах територіальної громади.
Вихід з цього Договору здійснюється шляхом укладання договору з Уповноваженим у справах територіальної громади про вихід з цього Договору.
Стаття 9. Внесення змін до цього Договору
Внесення будь-яких змін до Договору можливо лише за письмовою згодою усіх сторін Договору.

Стаття 10. Вирішення спорів по внутрішнім договорам
Будь-які спори по внутрішніх договорах вирішуються шляхом мирних переговорів між учасниками спору. Якщо учасниками спору мирову угоду не було досягнуто, розгляд спору передається до компетенції третейського судді, що був визначений у внутрішньому договорі на момент його укладання. Якщо вирішення спору не було досягнуто і в цьому випадку, спор може бути переданий до третейського суду територіальної громади за письмовою згодою усіх учасників спору.

Стаття 11. Інші умови
Цей Договір складено у _________ примірниках – по одному примірнику на кожного підписанта. Усі примірники мають однакову правову силу.
Кожний учасник Договору прирівнюється до підписанта та отримує копію Договору, яка завірена Уповноваженим у справах територіальної громади і має правову силу оригіналу.
Правову силу мають тільки письмові, підписані усіма сторонами, кого це стосується, документи.
Не допускається вчинення будь-яких дій сторонами Договору, які суперечать положенням Договору.
Договір вступає в силу з моменту його підписання.
Договір не має строкових обмежень свого існування і створений як безстроковий.
Договір вважається таким, що втратив чинність, з моменту виходу з нього останньої сторони

Стаття 12. Дата підписання та підписи сторін
Дата підписання:          
Підписи сторін:
уповноважена особа
уповноважена особа
уповноважена особа

Додатки до договору.
Довідки від кожної уповноваженої особи, яку кількість членів територіальної громади вона представляє, посвідчені належним чином.  
Довідки зберігаються разом з печаткою територіальної громади у Уповноваженого у справах територіальної громади.

 Лариса Щепьоткіна, 
людина, громадянка, житель м.Херсона

Комментариев нет:

Отправить комментарий