ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

пятница, 8 июля 2016 г.

ЯК ЗМУСИТИ ЖЕК ПРАЦЮВАТИ?

ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ 

НА ПРАВАХ КОНСТИТУЦІЙНИХ ВЛАСНИКІВ МАЙНА

 «Після першого липня ЖЕКи не припинили обслуговувати будинки, де не створено ОСББ»,  констатуємо бажаний нами результат діяльності:   не вдалось всліпу нав’язати всім дніпрянам  ОСББ, керуючі  компанії, не вдасться закріпити і управителів!!   
      Така позиція оргкомітету по встановленню конституційного устрою та ДМГО «Громадянська дія».  Щоб довести його роботу до логічного переходу у інший етап праці і узагальнити правозахисну роботу в будинках, хто скористався нашими порадами,  потрібно
·                       всім колективам будинкових комітетів зареєструвати ЗАЯВИ на ім’я своїх місцевих посадовців – керманичів , чим документально перекласти всю відповідальність за збереження комунального майна на їх плечі,
·                       зобов’язати зберегти приміщення ЖЕКІВ за локальними громадами, які вони обслуговують з тим, щоб
·                       після створення територіальних громад наповнити їх новими працівниками, які пройдуть конкурсний відбір на кожну штатну одиницю і будуть виконувати свої обов’язки за новими конституційними  вимогами.
Ці конкурси мають бути організовані  місцевими ОСН.   Будь – яке невиконання наших законних вимог створить всі передумови для призупинення будь якого фінансування, враховуючи і те, що ні жодна з податкових установ не є власністю територіальної громади,  включаючи і її рахунки. Це дає підстави нам їх тримати в тонусі і націлити на пере заснування  органів державної влади.
             Ви маєте зафіксувати всі прізвища посадовців, які отримають від вас заяву і збережете її для всіх мешканців. Зіскануєте її оригінал з штампами, як факт їх попередження  про відповідальність і контролюючи виконання, допоможете їм самоорганізацією в будинках реалізувати вимогу.  Активна позиція власників має бути зібрана в кулак. Тож  надаємо  новий шаблон остаточної і непорушної  конституційної заяви  – вимоги.
                                                            Секретарю Дніпроради
______________________________
Голові__________________________               
РДА в м. Дніпро
_______________________________
                                                                           Начальнику ЖРЕО № ________
_______________________________
                                                         Громадянина України
                                                                     Голови будинкового комітету
                                                                                  Вул. __________________буд №___
_______________________________
Адреса листування _______м.Дніпро
                                                                                  Вул.___________________________
                                                         Буд.______ кв.______                       
тел.____________________________
Заява
(в якості прямої дії конституційних власників)
            Шановні високопосадовці. Ми громадяни України, самооргнаізувавшись в будком «____________________», легалізований шляхом повідомлення про заснування  № ___________ від ________,  провели розслідування діяльності обслуговуючого підприємства, що нас обслуговувало з ___  ______  20____року, дізнались про технічний стан нашого будинку, що був не ремонтований з ____________р., проаналізували  деталі реформування ЖИТЛОВО комунального господарства про намір передати  наш будинок на баланс приватного підприємства, а чи то створити ОСББ. Зробивши висновки,  офіційно заявляємо, що ми категорично не погоджуємось на такий механізм реформування ЖКГ. Пояснюємо чому.
           З запитів на публічну інформацію ми дізнались  про відсутність
– технічної документації на наш будинок;
– технічної документації на землю під будинком;
свідоцтва про право  публічної власності конституційної  територіальної громади_____________________ району м. Дніпро на наш будинок і комунальне підприємство ___________________________________, як власність   територіальної громади ___________________________ району м. Дніпро, що мало відбутись ще в 1992-1996 роках за ст.142 та 143 Конституції України.
          Ці факти є неприпустимими для процесу приватизації житлового фонду _______________________району м. Дніпро і несуть загрозу безконтрольного управління нашим будинком, як об’єкту, який не пройшов інвентаризації, фінансового обліку і   об’єктивної експертизи технічного стану. З розслідування виявляється, що  технічно нічим управляти, а є лише бажання управляти громадянами як фізичними особами, що змінює навіть політичний режим України. За таких умов громадяни перестають бути власниками,  а самі стають об’єктами чиєїсь власності.
          Доказом цього стали наступні відкриття:
·                       громадяни України – мешканці нашого будинку не мають свідоцтва на власність – квартиру, а мають лише на право власності, що і без того забезпечується Законами України і має бути реалізоване отриманням свідоцтва на об’єкт власності – квартиру;
·                       ми «приватизували» наше житло без отримання приватизаційних справ;
·                       в філіях Ощадбанку на прохання нам надати документ про приватизацію житла, що є житловим чеком, нам надається довідка з приписом про те що він нереалізований.
Ці всі факти є доказом того, що  життя в суспільстві не відповідає вимогам законодавства і за таких умов зростає небезпека ще більше поглибити і політичну і економічну кризу. Всі  вище викладені факти неузгодженості приватизації з Законами України, наявності «білих плям» ходу приватизації в Україні 1992-96 років, яка призвела до знищення економіки України,  метод призначення управителя в наш будинок, створення ОСББ, або передачі на обслуговування нашого будинку в приватну  структуру є не лише недоцільним,  але згубним для громадян України, що призведе до поглиблення   і без того злиденного існування громадян.
            Оскільки  за  договором  оперативного управління в наслідок його відсутності  ми взяти будинок  не можемо, тому рішенням відкритого засідання будинкового комітету, як представницького органу жителів нашого будинку  (рішенням загальних зборів мешканців будинку)  на праві  рішення  прямої дії ОСН  ( як частини  публічних власників територіальної громади) зобов’язуємо  МІСЦЕВУ раду  розробити кошторис,  внести зміни в місцевий бюджет і передбачити кошти на утримання  будинку №__________ та  прибудинкової території розташованого за адресою  вул.___________________.
          В разі якщо документи (договір оперативного управління) буде знайдений, будинок пройде технічну і фінансову інвентаризацію спільного житлово – майнового комплексу громадян, то наш багатоквартирний будинок складом демократично обраного ОСН будкому вул. __________________№ ___  ми візьмемо будинок в управління по договору оперативного управління. Подальші наші вимоги  до місцевої ради будуть такі щоб   частина  коштів на його утримання була датована з  місцевого бюджету, а не з рахунків невідомого походження, або з джерел невідомого фінансування на кшталт грантівських програм, що затягнуть нашу країну ще в глибшу боргову пастку. Ми наполягаємо на тому, що місцевий бюджет, створений  територіальною громадою _________________________ району має прозоро наповнюватись за рахунок примноження  частки національного багатства, розташованого в територіальній громаді ________________________ району. 
         Така конституційна вимога мотивована ще і тим, що за умови монопольно високих тарифів на всі послуги та енергоносії, жителі будинку не можуть самостійно утримувати будинок. Надалі з такою тенденцією підвищення цін за всі послуги жителі не будуть спроможні  покрити всі витрати на капітальний ремонт. Програми кредитування капітальних ремонтів в будинках (джерелами яких є МВФ, що заганяє Україну в боргову пастку) не передбачені, а кредитування утеплення будинків не вирішує всі інші накопичені за 25 років комунальні проблеми.
           До вище викладеного офіційно заявляємо категоричну позицію про недопущення в наш будинок управителя або керуючу компанію. До створення  конституційного комунального підприємства, проведення  інвентаризації об’єктів публічної власності територіальної громади  _____________________ району вимагаємо обслуговування нашого будинку  ЖЕКОМ №_______ приміщення якого має бути збережено як наша комунальна власність.  В разі ігнорування вище викладеної вимоги ми припиняємо сплату всіх послуг ЖКГ і послуг надавачів енергії,  тепло і водопостачання.
         Акцентуємо на тому, що збереження будинку контролюється представницьким органом – будкомом, обраним загальними зборами більшості законно проживаючих мешканців.
«______» __________________2016 р.
Голова будкому
Секретар
Додатки
1.              Копія протоколу засідання будинкового комітету (зборів жителів будинку) №____ від ____________ про взяття будинку в оперативне управління.
2.              Перелік зі змістом нормативно правових актів на яких ґрунтується наш підхід до справи.
3.       Документ про відсутність територіальної громади в _____________________   районі м. Дніпро.
Далі все буде залежати від всіх і кожного. Важливо усвідомити себе власником і почати збирати каміння те, що власноруч накидав.
       Системный анализ интернет ресурса и личные наблюдения Дмитрия Скобликова.

НАШІ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАБИРАЮТЬ УПИРІ

Адреси, явки, паролі КП ЖЕПів Дніпра (документ)

Ми продовжуємо публікувати відповіді (на фото) на наш інформаційний запит до Дніпропетровської міської ради стосовно утворених нею комунальних підприємств.
ЖЕПи - житлово-експлуатаційні підприємства, які мають надавати якісні послуги з комплексного обслуговування будинків та прибудинкових територій. Городяни мають знати своїх „героїв”…
Публікуємо зміст запиту і офіційну відповідь:
                                                                            Дніпропетровська міська рада
                                                                            Дніпропетровська область,
                                                                            49000 Дніпропетровськ,
                                                                            Пр. К. Маркса, 75,  
                                                                            Голова ДМГО Скобліков
                                                                            Дмитро Володимирович
                                             
         
Запит
про надання публічної інформації за Законом України
"Про доступ до публічної інформації"
      Відповідно до статті 143. Конституції України та пункту 30 частини першої статті 26. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Територіальні громади, безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування, виключно на пленарних засіданнях відповідних місцевих рад, утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи.
  Статтею 63. Господарського кодексу України (ГКУ) чітко визначено, що комунальне підприємство діє на основі комунальної власності територіальної громади. А стаття 62., цього Кодексу, зазначає, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
  Відповідно до статті 78. ГКУ комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування (місцевою радою) в розпорядчому порядку (розпорядчим актом) на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника – відповідної  територіальної громади. Найменування комунального унітарного підприємства повинно містити слова "комунальне підприємство" та вказівку на орган місцевого самоврядування, до сфери управління якого входить дане підприємство. Комунальне унітарне підприємство очолює керівник підприємства, що призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові.
  Враховуючи вищезазначене, керуючись  ст. 7, 8, 140-143 Конституції України, ст.2 та ст.316-318  Цивільного кодексу України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України  "Про доступ до публічної інформації",  ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України  “Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення та подальшого використання даної інформації в суді,
Прошу:
1.    У визначений законом термін надати вичерпну публічну інформацію щодо всіх комунальних підприємств (діючих, новоутворених, ліквідованих тощо) утворених органом з назвою Дніпропетровська міська рада з моменту вступу в дію Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року;
2.    Відповідь надіслати у письмовому і електронному вигляді на вищезазначену поштову адресу та електронну адресу:  zakondie@ukr.net 
 Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті«Громадянська дія»http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com   та «БАГНЕТ НАЦІЇ»http://bagnetnacii.blogspot.com
      З повагою,                                                           Скобліков  Д. В.


Матеріали по темі:

Война підтвердила грубе порушення Конституції: відповідь Мінюсту щодо територіальних громад Дніпра (документ)

ДМГО  «ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ»

САЙТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ДНІПРА: СІЧЕСЛАВ ІНФО


ВСЯ ВЛАДА ГРОМАДАМ!
МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО!
Слава Україні! Слава Нації!

Комментариев нет:

Отправить комментарий