ВНИМАНИЕ

Материалы публикуемые в блоге это интернет обзор местных и зарубежных средств массовой информации.
Все статьи и видео представлены для ознакомления, анализа и обсуждения.
Мнение администрации блога и Ваше мнение, могут частично или полностью не совпадать с мнениями авторов публикаций.

пятница, 19 февраля 2016 г.

Заява конституційних територіальних громад України – вирок посадовцям всіх рівнів

збори петороп           Відповіддю на  кризу політичної та економічної стратегії розвитку України, що базується на проекті так званого реформування місцевого самоврядування  та децентралізації влади, і являється подразником свідомості рядових громадян – патріотів, стали Другі загальні збори голів конституційних громад та громадісвських активістів, що проходив на базі с. Петропавлівської Борщагівки, Києво Святошинського району м. Києва 26 .08.2015 року.

     Зустріч відбувалась в конструктиві обговорення стратегічних рішень та визначення концептуальних складових діяльності само організованих територіальних громад, що шукають шляхи реалізації економічного відродження та підйому України, незважаючи на  інформаційну блокаду всього населення України і таємничість прийняття «реформаторських» рішень кабінетами нелегітимної,  без реєстрової влади.
      Здатність спокійно і незаангажована працювати демократично обраним головам конституційних територіальних громад – власників  в напрямку обговорення  успішного досвіду і методичних порад Р. Білоцерківської не завадило намагання  окремих учасників відволікати на політичні акції, які явно готують суспільство  до чергового військового перевороту, щоб змінити осттаочно і на завжди конституційний устрій УКраїни.   Основна частина учасників погодилась з тим, що використання конституційного процесу інституалізації прав публічних власників територіальних громад  в політичних діях окремих партій не має сенсу, однак була висловлена  можливість вільного прийняття рішень в громадах щодо участі в акціях під Верховною Радою України 31 серпня 2015 року під час голосування і прийняття рішення щодо конституційної реформи. .
     Як відбувалось обговорення злободенних питань та якою кількістю голосів приймались рішення пропонуємо вашому перегляду відеозвіт,  за яким організатори заходу ГО «Вільний простір» на чолі з відомим українцям консультантом даного процесу в сфері економічних питань –   Ігорем Гурняком складуть протокол і оприлюднять  з послідовністю виступів. .
Збори голів конституційних територіальних громад 26.08.15р. Петропавлівська Борщагівка
  Оприлюднюємо і документи прийняті на зборах.
 Звернення загальних зборів голів та представників конституційних територіальних громад України  до Ради Європи та інших міжнародних організацій
 Зважаючи на постійні голослівні (!) твердження українських урядовців про зближення України та ЄС, викликає обурення факт фальшування тексту Європейської хартії місцевого самоврядування, що не отримує адекватних дій зі сторони українського уряду протягом десятків років. Зокрема, Європейську хартію місцевого самоврядування як документ, що врегульовує життєдіяльність місцевих влад (територіальних громад) трансформовано через сфальшований переклад (зокрема терміну local authority) у регулятор діяльності органів місцевого самоврядування, тобто місцевих адміністрацій. Шляхом неадекватного перекладу громади позбавлені адекватного використання інструменту Статуту громади (перекладом цей термін взагалі вилучено з Хартії).
Нагадуємо, що згідно з чинним законодавством Верховна Рада ратифікувала саме оригінал Хартії (який доступний англійською та францукзькою мовами), а не означений сфальшований переклад.
У цій ситуації відсутній будь-який зв’язок між громадою та її органами. Більше того, право загальних зборів зведено виключно до консультативних рішень.
Зважаючи на спробу трансформації територіальних громад виключно у території для проживання, а не у повновладні спільноти мешканців, що передбачено змінами до Конституції згідно з проектом президента, така практика повністю не відповідає як українським національним традиціям, так і стандартам усіх без виключення моделей місцевого самоврядування.
Просимо Вашої підтримки в усуненні настільки брутальних порушень прав територіальних громад, а також прав людини, якій згідно з Декларацією про права людини гарантовано можливість брати постійно участь в державному та муніципальному управлінні. ( підписанти під листом – учасники зборів відмічені в кінці статті)
Також лист попередження був складений зборами і на адресу Верховної Ради.
 Верховна Рада України
Комітети Верховної Ради України
Звернення загальних зборів голів конституційних
територіальних громад та громадівських активістів України
1 липня 2015 р. Президентом України до Верховної Ради України було подано Проект Закону «Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)» (номер реєстрації 2217а від 01.07.2015, редакція від 15.07.2015). Оскільки в процесі розробки цього законопроекту розробники не оприлюднювали ні потреби внесення змін, ні офіційного тлумачення пропонованих нововведень або змін до Конституції України, конституційні територіальні громади очевидно не можуть погодитися з таким перебігом псевдо-конституційного процесу.
Ми, як представники конституційних територіальних громад, які користуються інструментом безпосереднього управління – загальними зборами, встановили свої правила місцевого життя у відповідності зі справжнім, а не перекрученим вами текстом Європейської хартії місцевого самоврядування, вважаємо, що пропоновані Проектом Закону «Про внесення змін до Конституції України зміни (щодо децентралізації влади)» (номер реєстрації 2217а від 01.07.2015, редакція від 15.07.2015) є антиконституційними. Зокрема, вважаємо неконституційними, такими  що порушують наші конституційні права і свободи, суперечать інтересам народу, обмежують права громадян України, фактично ліквідують систему місцевого самоврядування європейського зразка в Україні положення статей 85, 106, 118, 119, 121, 133, 140, 141, 142, 143,144, Перехідних положень  Проекту Закону «Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)».
Вважаємо, що прийняття пропонованих змін до Конституції України несе загрозу національній безпеці, формує передумови для узурпації влади, здійснює відверте викрадення  національного багатства, фактично створює передумови для ліквідації інституту власності конституційних територіальних громад.
Зазначимо, що система розселення в Україні формувалася тисячоліттями і забезпечувала спроможність (життєздатність) територіальних громад саме в межах існуючих адміністративно-територіальних одиниць (сіл, селищ, міст).
Через надмірно жорстку централізацію управління в Україні, у територіальних громад на сьогодні вилучено основні ресурси їх розвитку – землі, лісові та водні ресурси, податкові надходження. Цілком очевидно, що дотаційність та неспроможність територіальних громад зумовлена штучно, чим забезпечений тотальний контроль органів держави над їх розвитком – тобто органами держави порушено ст. 5 Конституції і узурповано владу.
Можемо засвідчити, що така надмірна централізація за рейдерського вилучення у конституційних територіальних громад ресурсів їх розвитку є узурпацією влади, і стала фактично економічним геноцидом сільських громад. Вже втретє після аналогічних дій комуністичних режимів Хрущова та Брежнєва.
На даний час відбувається так зване «добровільне» об’єднання територіальних громад. Втім у поєднанні з пропонованими змінами до Конституції України забезпечуватиметься руйнування історично сформованої системи розселення українців, а також за оцінками експертів чергова депопуляція сільських територіальних громад.
 Окремо зазначимо, що будь-який проект нормативно-правового акту, а тим більше змін до Конституції формується на підставі соціально-економічного, соціально-культурного, політичного обґрунтування потреби змін, що пропонуються.
Повинні бути оцінені ймовірні загрози та ризики впровадження пропонованих змін, а також оцінений позитивний ефект від пропонованих впроваджень.
Досі не оприлюднено жодних соціально-економічних, соціально-культурних, політичних обґрунтувань потреби внесення змін до статей 85, 106, 118, 119, 121, 133, 140,  141, 142, 143, 144, Перехідних положень Конституції України. А отже внесення цих змін без належної нормативно-правової, соціально-економічної, культурної оцінки є неприпустимим.
Крім цього зазначимо, що розробка і внесення на розгляд Верховної ради Проекту Закону «Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)” відбувалося в умовах утаємниченості, повної закритості від народу України інформації щодо розробки та подання цього законопроекту на розгляд Венеційської комісії, Верховної Ради України. Пропонований проект змін до Конституції не пройшов належного обговорення ні в експертному середовищі, ні серед громадян держави, розроблений кулуарно. Таким чином, при підготовці цього законопроекту порушено положення ст. 38 Конституції України, якою визначено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами.
Оскільки зміни до Конституції змінюють права усіх громадян України, розробка і внесення на розгляд Верховної ради України згаданого проекту є також свідченням порушення ст. 5. Конституції України, відповідно до якої носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а також право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Вважаємо, що пропоновані зміни не можуть бути внесені до Конституції згідно з положеннями ст. 157 Конституції України, оскільки вони звужують наші права та згідно з положенням ст. 5 Конституції України (ніхто не може узурпувати державну владу) сприяють узурпації влади в Україні.
Якщо ж ви, користуючись рішенням квазі – конституційного суду (достатньо одного факту фіктивного засновника у реєстраційній справі, якого просто не існує), проти членів якого відкрито чисельні кримінальні провадження, а деяких принципових суддів завбачливо звільнено з порушенням чинного законодавства,  все ж проголосуєте за означені зміни
ми вимушені нагадати вам, що усі органи державної влади в Україні мають право діяти в Україні лише за спеціальним дорученням територіальних громад (стаття 173 Цивільного кодексу України).
Ми вам такого доручення, у питанні змін до Конституції зокрема, не даємо. Тому ваше рішення буде незаконним.
Владою в Україні є народ, майно якого зафіксовано датою 28.10.1990 р. Відповідно до Закону №404 від 24.10.1990 р. На той момент покаранням за планований вами злочин був розстріл.
Олексевич Роман, с. Прибужани, Львівська область,
Котяш Олександр, с. Залужжя, Рівненська область,
Скалов Геннадій, м. Жмеринак, Вінницька область,
Нос Наталія, с. Ковалівка, Полтавська область,
Нос Юрій, с. Ковалівка, Полтавська область,
Степаненко Володимир, м. Павлоград, Дніпропетровська область,
Докіль Юрій, с. Чайківка, Житомирська область,
Докіль Наталія, с. Чайківка, Житомирська область,
Михайленко Людмила, с. Чайківка, Житомирська область,
Коваль Степан, с. Медвежа, Львівська область,
Флюнт Мирон, с. Модричі, Львівська оюласть,
Кюрпек Олександр, с. Токарі, Сумська область,
Болдарєв Єлизавета, с. Токарі, Сумська область,
Хомуляк Степан, с. Лисиничі, Львівська оюласть,
Огородняк Микола, с. Приборівка, Вінницька область,
Чернецький Андрій, с. Приборівка, Вінницька область,
Джамалова Олеся, с. Хотів, Київська область,
Назар Мухачов, Українське Козацьке Військо,
Януль Олександр, смт. Цумань, Волинська область,
Колотило Дмитро, с. Тюдів, Івано-Франківська область,
Полівчак Олег, м. Івано-Франківськ,
Вуйцік Олександр, м. Косів, Івано-Франківська область,
Волосянко Любомир, Івано-Франківська область,
Ліщенко Анна, м. Київ,
Скомотчук Марія, с. Верховина, Івано-Франківська область,
Пархонюк Ворлодимир, Київ, Київо – Святошинський район ,Петропавлівська Борщагівка
Телятніков Олег, м. Київ, Голосіївський район
Бик Тетяна м. Київ, Печерський район
Богуцька Наталія м. Київ, Дніпровський район
Виноградов Сергій м. Київ. Оболонський район
Король Людмила, с. Петропавлівська Борщагівка, Київська область,
Плотнікова Інна, м. Київ, Дніпровський район.
Савчак Іван, с. Миколаїв, с. Підсоснів, Львівська область,
Іващишин Ігор, с. Ставчани, Львівська область,
Аванісов Олександр, с. Вишневе, Дніпропетровська область,
Федюшко Михайло, с. Переможне, с. Старичі, Львівська область,
Беднарчук Сергій, с. Гаї, Львівська область,
Маринович Павло, м. Львів,
Католик Віктор, м. Львів,
Бажанюк Василь, м. Луцьк,
Кеня Андрій, с. Копичівка, Чернігівська область,
Бельмеж Святослав, с. Верховина, Івано-Франківська область,
Дутчак Петро, с. Делієве, Івано-Франківська область,
Волошиннок Іван, с. Кривопілля, Івано-Франківська область,
Гурняк Ігор, Львів,
Білоцерківська Рімма, м. Сєверодонецьк, Луганська область,
Ковальчук Володимир, м. Хмельницький,
Сахно Василь,
Сіраменко Іван,
Була присутня та голосувала в підтримку кардинальної конституційної позиції, суспільствознавець, Голова ГО ” Самоврядна громада”
та Голова ОСН КМК ” Пробудження”
Інна Плотнікова
Источник

12.09.2015 Український дім "Перший всеукраїнський з'їзд фахівців місцевого самоврядування"

Комментариев нет:

Отправить комментарий